Prezentul contract de prestări servicii de găzduire siteuri web și înregistrare domenii reprezintă un contract cu SC topcode SRL și trebuie acceptat înainte de comandarea oricărui serviciu de pe siteul hoster.ro. Orice comandă confirmată de client prin bifarea căsuței Am luat la cunoștință și sunt de acord cu contractul de prestări servicii și prin apăsarea butonului finalizează comanda reprezintă o acceptare din partea Clientului a ofertei, în condițiile stipulate de art. 9 din Legea comerțului electronic 365/2002. Selectarea opțiunii finalizează comanda reprezintă o semnatură electronică, în sensul art. 4 pct. 3 din Legea semnăturii electronice 455/2001, având aceiași valoare cu o semnatură olografă.
Etapele tehnice pentru încheierea contractului presupun selectarea comenzii, citirea și acceptarea prezentului contract de prestări servicii și confirmarea comenzii prin apăsarea butonului finalizează comanda.
Persoana juridică sau persoana fizică identificată prin datele introduse în formularul de comandă, informații care se regăsesc în facturile transmise către client, având calitatea de Client.
Facturile emise devin părți integrante ale prezentului contract.
Clientul garantează corectitudinea datelor introduse în formularul de comandă și faptul ca ele sunt conforme cu realitatea. În condițiile în care datele introduse conțin erori, acestea pot fi corectate accesând contul de client, utilizând numele de utilizator și parola asociată acestuia. Introducerea de date false sau incorecte de către Client duce la rezilierea, de plin drept, fără notificare și fără îndeplinirea unor alte formalități, a acestui contract. Clientul este responsabil inclusiv pentru acțiunile angajaților proprii sau a terților ce folosesc datele de conectare sau acces puse la dispoziția acestuia de către Prestator.
Clientul poate fi orice persoană juridică sau fizică cu varsta de peste 18 ani, care are sau obține acces la serviciile Prestatorului, prin orice mijloc de comunicare disponibil (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare deja existent, care necesită crearea și utilizarea unui cont de utilizator.
2.2. În situația în care Clientul dorește modificarea sau suplimentarea serviciilor poate solicita acest lucru Prestatorului. Aceste modificari se vor reflecta în facturile emise ulterior.
2.3. Clientul înțelege și este de acord cu faptul că, în cazul achiziției de servicii, anumite operații tehnice ce includ dar nu se limitează la: crearea și transferarea siteurilor web, popularea bazelor de date, adăugarea de căsuțe de e-mail precum și alte operații puse la dispoziția Clientului cad exclusiv în sarcina sa.
3.2. Contractul poate fi întrerupt în orice moment cu un preaviz de 15 zile.
4.2. Prestatorul va emite prima înștiințare de plată chiar la momentul semnării contractului. Ulterior, Prestatorul va emite înștiințări de plată cu minim 15 zile înainte de expirarea perioadei plătite, pentru o perioadă egală cu ultima perioadă plătita de Client sau pentru o altă perioadă stabilită de comun acord cu Clientul.
4.3. Clientul acceptă să achite contravaloarea serviciilor în avans față de perioada furnizării acestora.
4.4. Clientul înțelege și este de acord că, în situația în care plata nu este confirmată în cel mult 15 zile de la expirarea ultimei perioade plătite, informațiile încărcate de Client, sau de orice altă terță persoană în contul Clientului, pot fi șterse.
4.5. Prețul serviciilor este evidențiat în înștiințările de plată emise și este conform cu oferta de pe site. Plata se va face în lei, la cursul BNR din data emiterii înștiințării de plată.
4.6. Factura fiscală se generează automat din înștiințarea de plată după achitarea acesteia.
5.2. Începerea furnizării serviciului poate fi decalată, dacă Prestatorul acceptă acest lucru.
6.2. Prestatorul poate considera prezentul contract ca fiind reziliat de drept, fără a fi necesară punerea în întârziere și fără orice alte formalități, în situația în care:
6.3. Clientul poate considera prezentul contract ca fiind reziliat în situația în care Prestatorul nu livrează serviciile la parametrii contractati și nu remediază problema în decurs de 10 zile de la primirea notificarii din partea Clientului, notificare ce descrie în detaliu defecțiunea apărută.
6.4. În cazul în care prezentul contract înceteaza din orice motiv, Clientul are obligația de a plăti serviciile furnizate precum și taxele datorate înainte de încetarea contractului, reducerile acordate pentru întreaga perioadă contractuală, inclusiv orice sumă datorată ca urmare a asumării răspunderii sale pentru utilizarea neacceptabilă a serviciilor.
6.5. În cazul încălcării clauzelor contractului de către Client, Prestatorul va păstra, cu titlu de daune-interese, orice sumă plătită în avans de catre Client și nu va fi obligat la restituirea contravalorii serviciilor neefectuate către Client.
7.2. Odată cu semnarea prezentului contract, Clientul va primi un nume de utilizator și o parolă de acces în panoul de control prin intermediul căruia va putea administra serviciile achiziționate. Schimbarea parolei se poate face doar în baza unei autentificari prealabile folosind datele de contact din contul acestuia.
7.3. Prestatorul nu verifică conțintul stocat sau distribuit de către Client sau orice alt terț în numele Clientului, și în consecință nu poate fi facut responsabil în nici un caz pentru acesta. Cu toate acestea, în condițiile în care Prestatorul este notificat de către o autoritate competentă în conformitate cu Legea comerțului electronic 365/2002, acesta va putea acționa rapid în vederea eliminării sau blocării accesului la acel conținut care face obiectul notificării.
7.4. Atunci cand se prelucrează date cu caracter personal în legătură cu contractul încheiat, fiecare parte se obligă să se conformeze cu legislația aplicabilă privind protecția datelor cu caracter personal, incluzând, dar fără a se limita la, prevederile Regulamentului (UE) GDPR 2016/679, legii 190/2018, precum și legislației de punere în aplicare și deciziile pe care autoritatea de supraveghere din România (A.N.S.P.D.C.P.) le poate emite din când în când în legatură cu acestea.
7.5. Fiecare parte va putea cere celeilalte părți divulgarea datelor cu caracter personal privind angajații și / sau reprezentanții săi responsabili cu executarea prezentului contract. Aceste date vor consta, fără a avea un caracter limitativ în: nume, prenume, funcție, număr de telefon, adresă de email, semnătură, date de identificare unică (CNP / serie și număr CI / BI). Aceste date sunt folosite exclusiv în interesul executării prezentului contract, în virtutea faptului că ele reprezintă date de contact ale angajaților sau reprezentanților părților. Cererea oricăror date suplimentare ar trebui să țină cont de principiul minimizării datelor și să fie temeinic justificată.
7.6. Acolo unde legea prevede altfel, fiecare parte care divulgă infomații cuprinzând date cu caracter personal în legatură cu angajații / reprezentanții săi, trebuie să furnizeze o notă de informare a persoanelor vizate, informându-le pe acestea în mod corespunzător cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, împreună cu o împuternicire în baza căreia procesarea efectivă să aibă loc.
7.7. Atunci când obiectul contractului vizează servicii de găzduire web, găzduire e-mail sau găzduire servere virtuale private, Prestatorul are calitatea de persoană împuternicită de Client să prelucreze datele personale doar în numele Clientului și în conformitate cu instrucțiunile acestuia. Cade în sarcina Clientul datoria de a stabili lista de instrucțiuni și norme specifice de prelucrare a datelor.
7.8. Pentru evitarea oricărui dubiu, în cazul în care între părți nu se stabilește o listă de instrucțiuni specifice, părțile convin ca fiecare să determine, în mod independent, scopul / scopurile și mijloacele de prelucrare și măsurile de prevenire a breșelor de securitate pentru datele cu caracter personal din propriul sistem informațional și în legătură cu contractul încheiat.
7.9. Părțile convin că nu acceptă vreo răspundere pentru orice posibilă încălcare de către cealaltă parte a legislației aplicabile în domeniul protecției datelor cu caracter personal.
7.10. Fiecare parte va putea solicita celeilalte punerea la dispoziție a listei de parteneri terți care prelucrează datele transferate între acestea.
7.11. Persoana responsabilă cu protectia datelor este Paul Stoica, având numărul de telefon +4 0748 309 925 și adresa de e-mail dpo@hoster.ro.
8.2. Perioadele de întreținere vor fi programate în timpul nopții și vor fi anunțate cu cel puțin 4 ore înainte, exceptând situațiile de urgență.
8.3. În cazul unui uptime mai mic decat cel garantat, Prestatorul va credita la cererea Clientului contul acestuia, procentual din valoarea abonamentului lunar astfel:
8.4. Cu excepția celor prevăzute mai sus, Prestatorul nu poate fi făcut răspunzător pentru prejudicii, oricare ar fi acestea, a căror existență Clientul ar pune-o pe seama nefuncționării corespunzătoare a serviciilor Prestatorului.
8.5. Prestatorul nu răspunde și nu este responsabil pentru neexecutarea serviciului, pentru orice alta degradare a serviciului sau pentru orice întârziere în furnizarea acestuia, care:
8.6. Prestatorul nu este responsabil de prejudiciile înregistrate de Client datorită divulgării cu sau fără intenție de către acesta a parolelor și datelor de acces la produsele oferite ori serviciile prestate în baza acestui contract, oricare ar fi aceste daune.
8.7. Prestatorul are dreptul să solicite Clientului sumele platite de acesta cu titlu de daune, precum și a costurilor aferente acestor sume, precum și a daunelor suferite, până la acoperirea integrală a prejudiciilor, inclusiv a costurilor indirecte și a celor datorate terților ca urmare a răspunderii Prestatorului cauzate de actele abuzive, delictuale sau frauduloase ale Clientului. Clientul este direct și singur răspunzător față de Prestator sau terți în cazul în care aduce prejudicii acestora prin actele sau faptele sale neconforme cu prezentul contract sau cu legislația în vigoare din România.
8.8. Prestatorul nu va fi răspunzator față de Client sau terțe persoane pentru nici o daună, pierdere de profit, beneficii nerealizate, ratarea unor oportunitați de afaceri sau alte pierderi suferite de Client sau terțe persoane, direct sau indirect, ca urmare a folosirii produselor și serviciilor Prestatorului. În toate cazurile, răspunderea Prestatorului este limitată la valoarea unei luni de abonament platite de Client.
9.2. Prestatorul nu își asumă nici o responsabilitate pentru vreun material creat, stocat sau distribuit pe sau prin rețeaua și serviciile Prestatorului care nu este expediat de sau la cererea Prestatorului. Prestatorul nu monitorizează și nu exercită nici un control asupra acestor materiale, dar își rezervă dreptul de a face acest lucru în măsura în care este cerut de legea aplicabilă. Prestatorul nu este raspunzător pentru conținutul niciunui site web, altele decât cele care aparțin direct Prestatorului.
9.3. Prestatorul își rezervă dreptul de a bloca accesul Clientului la anumite adrese IP în cazul detectării de activități suspecte. Acestea includ, fără a se limita la: încercări multiple de autentificare eronate, încercări de forțare a serviciilor (injection), trimiterea de mesaje în masă sau simultan către mulți destinatari, adrese IP marcate în liste uzuale de SPAM sau abuzuri, etc.
9.4. Clientul nu poate expedia mesaje care nu au fost solicitate, inclusiv, fără a se limita la, pachete de reclame comerciale sau anunțuri de informații nesolicitate (denumite SPAM). Nu se acceptă nici promovarea prin astfel de metode ale siteurilor găzduite în rețeaua Prestatorului prin utilizarea unor servicii externe pentru expeditia mesajelor.
9.5. Clientul nu are permisiunea să utilizeze serviciile Prestatorului pentru expedierea de mesaje în manieră excesivă sau cu conținut rău intenționat.
9.6. Prestatorul are dreptul de a suspenda total sau parțial furnizarea serviciului către Client prin blocarea adreselor IP alocate Clientului în cazul în care către Client se inițiază un atac de tip informatic, iar blocarea adreselor IP este singura metoda de a asigura buna funcționare a serviciilor către alți clienți ai Prestatorului.
9.7. În cazul în care Prestatorul consideră că Clientul a încălcat vreo prevedere a acestui capitol, acesta va primi un avertisment scris. În funcție de natura și gravitatea faptei, Prestatorul poate decide suspendarea temporară a serviciilor furnizate până când Clientul acceptă să se abțină de la orice alte încălcări viitoare ale acestor prevederi. Clientul despre care Prestatorul stabilește că a comis o a doua încălcare a oricarei prevederi din acest capitol va fi supus unei suspendari sau întreruperi imediate a serviciilor furnizate.
9.8. În cazul unor încălcări repetate, evidente sau cu rea credință a articolelor acestui capitol sau a unor încălcări extrem de grave, Prestatorul își rezervă dreptul de a decide întreruperea imediată a serviciilor furnizate și la plata de daune-interese.
10.2. Pentru înregistrarea numelor de domeniu cu terminația .ro, Clientul este de acord cu Contractul de Înregistrare și cu Regulile de Înregistrare impuse de RoTLD.
10.3. Clientul își asumă întreaga responsabilitate privind datele completate în formularul online. Trimiterea formularului online constituie o garanție pentru Registru că Clientul are dreptul să folosească numele de domeniu trimis. Clientul nu va implica Prestatorul sau Registrul în litigii sau alte daune produse în urma utilizării numelui de domeniu respectiv. Acceptarea unei aplicații și înregistrarea unui nume de domeniu nu înseamnă că Prestatorul sau Registrul recunoaște ca cel ce a înregistrat numele de domeniu respectiv are dreptul legal de a folosi acea denumire, de exemplu cazul numelor de domenii ce se refera la mărci înregistrate, nume de firma sau de personalități cunoscute.
10.4. Când un nume de domeniu a fost înregistrat sau este în curs de înregistrare de o altă persoană juridică sau fizică, este responsabilitatea Clientului care ar dori să înregistreze acest nume de domeniu (altul decat deținătorul momentan al acestuia) să cerceteze datele existente și să inițieze procedura legala împotriva deținătorului existent, dacă crede că acesta nu este în drept să folosească numele de domeniu respectiv. Părțile din acest contract recunosc și sunt de acord că Prestatorul sau Registrul nu pot arbitra disputele referitoare la înregistrarea și utilizarea numelor de domenii.
10.5. În cazul în care Registrul de domenii proceseaza cererile de înregistrare doar după confirmarea plății, la rândul său Prestatorul va trimite mai departe cererile Clientului doar după confirmarea plății în contul Prestatorului. Prestatorul nu este răspunzător pentru eventuala înregistrare a domeniilor de către o terță parte, în intervalul dintre completarea formularului și confirmarea propriu-zisă a plății.
10.6. Prestatorul nu garantează în nici un fel înregistrarea numelor de domenii ci doar preia cererile Clientului și le transmite mai departe Registrului de domenii. De asemenea Prestatorul nu poate garanta corectitudinea informațiilor furnizate de către Registrul de domenii (disponibilitatea anumitor domenii, datele de expirare, etc.).
11.2. Notificările pot fi transmise prin orice alt mijloc de natură a asigura confirmarea primirii lor de către destinatar.
11.3. Clientul se angajează să notifice Prestatorul de orice schimbare a informațiilor furnizate în momentul încheierii contractului, survenită pe durata prezentului contract, în special acele modificări privind sediul social sau domiciliul, forma juridică sau denumirea persoanei juridice, precum și schimbarea persoanelor de contact sau a datelor de contact.
12.2. Prin forță majoră se întelege orice eveniment independent de voința părților, imprevizibil și inevitabil, apărut dupa intrarea în vigoare a prezentului contract și care împiedică părțile sa-și execute, integral sau parțial, obligațiile contractuale. Prin forța majoră se înțeleg situații similare celor din exemplele următoare, fără a se limita la acestea: război, acte de terorism, mișcări sociale, calamități naturale, inundații, cutremure, incendii, întreruperi prelungite în alimentarea cu energie electrică, etc.
13.2. Fiecare dintre prevederile prezentului contract este independentă. În consecință, dacă orice astfel de prevedere este sau devine nulă sau nu poate fi pusă în executare în orice privință potrivit legii, aceasta nu va afecta valabilitatea sau punerea în executare a celorlalte prevederi ale acestui contract iar părțile vor depune toate eforturile rezonabile pentru a negocia cu bună credință în vederea înlocuirii acesteia cu una sau mai multe prevederi satisfacătoare pentru orice autoritate competentă în materie, dar care să difere cât mai puțin posibil de prevederea înlocuită.
13.3. Prezentul contract se completează cu informațiile din factura trimisă Clientului de către Prestator, inclusiv datele de identificare ale clientului, explicitarea serviciilor oferite și determinarea prețului, care devin parte integrantă a prezentului contract.
13.4. Succesorii legali ai părților se subrogă în drepturile și obligațiile stabilite prin prezentul contract.
13.5. Acest contract este încheiat în data acceptării prevederilor sale de către Client așa cum este precizat în prima factură emisă de Prestator. Contractul se consideră încheiat în Arad, Romania.
Etapele tehnice pentru încheierea contractului presupun selectarea comenzii, citirea și acceptarea prezentului contract de prestări servicii și confirmarea comenzii prin apăsarea butonului finalizează comanda.
1. Partile contractante
SC topcode SRL, cu sediul social în Șiria, nr. 268, Arad, județul Arad, România, înregistrată la Oficiul Registrului Comerțului Arad sub nr. J02/2028/2008, cod unic de identificare 24779898, atribut fiscal RO, în calitate de Prestator.Persoana juridică sau persoana fizică identificată prin datele introduse în formularul de comandă, informații care se regăsesc în facturile transmise către client, având calitatea de Client.
Facturile emise devin părți integrante ale prezentului contract.
Clientul garantează corectitudinea datelor introduse în formularul de comandă și faptul ca ele sunt conforme cu realitatea. În condițiile în care datele introduse conțin erori, acestea pot fi corectate accesând contul de client, utilizând numele de utilizator și parola asociată acestuia. Introducerea de date false sau incorecte de către Client duce la rezilierea, de plin drept, fără notificare și fără îndeplinirea unor alte formalități, a acestui contract. Clientul este responsabil inclusiv pentru acțiunile angajaților proprii sau a terților ce folosesc datele de conectare sau acces puse la dispoziția acestuia de către Prestator.
Clientul poate fi orice persoană juridică sau fizică cu varsta de peste 18 ani, care are sau obține acces la serviciile Prestatorului, prin orice mijloc de comunicare disponibil (electronic, telefonic, etc) sau în baza unui acord de utilizare deja existent, care necesită crearea și utilizarea unui cont de utilizator.
2. Obiectul contractului
2.1. Obiectul contractului îl constituie prestarea serviciilor de înregistrare, transfer sau prelungire de nume de domeniu, servicii de găzduire web și e-mail, servicii de găzduire servere virtuale private.2.2. În situația în care Clientul dorește modificarea sau suplimentarea serviciilor poate solicita acest lucru Prestatorului. Aceste modificari se vor reflecta în facturile emise ulterior.
2.3. Clientul înțelege și este de acord cu faptul că, în cazul achiziției de servicii, anumite operații tehnice ce includ dar nu se limitează la: crearea și transferarea siteurilor web, popularea bazelor de date, adăugarea de căsuțe de e-mail precum și alte operații puse la dispoziția Clientului cad exclusiv în sarcina sa.
3. Durata contractului
3.1. Prezentul contract se încheie pe o perioadă egală cu cea selectată la realizarea comenzii în site. Ulterior, contractul se prelungește cu perioade egale cu cea inițiala, atâta vreme cât ambele părți continuă să își îndeplinească obligațiile reciproc asumate.3.2. Contractul poate fi întrerupt în orice moment cu un preaviz de 15 zile.
4. Termene și condiții de plată
4.1. Plata contravalorii serviciilor devine scadentă în 30 zile de la momentul emiterii înștiințării de plată de către Prestator.4.2. Prestatorul va emite prima înștiințare de plată chiar la momentul semnării contractului. Ulterior, Prestatorul va emite înștiințări de plată cu minim 15 zile înainte de expirarea perioadei plătite, pentru o perioadă egală cu ultima perioadă plătita de Client sau pentru o altă perioadă stabilită de comun acord cu Clientul.
4.3. Clientul acceptă să achite contravaloarea serviciilor în avans față de perioada furnizării acestora.
4.4. Clientul înțelege și este de acord că, în situația în care plata nu este confirmată în cel mult 15 zile de la expirarea ultimei perioade plătite, informațiile încărcate de Client, sau de orice altă terță persoană în contul Clientului, pot fi șterse.
4.5. Prețul serviciilor este evidențiat în înștiințările de plată emise și este conform cu oferta de pe site. Plata se va face în lei, la cursul BNR din data emiterii înștiințării de plată.
4.6. Factura fiscală se generează automat din înștiințarea de plată după achitarea acesteia.
5. Data începerii contractului
5.1. Părțile convin ca data începerii furnizării serviciului să fie data trimiterii de Prestator către Client a informațiilor de acces la serviciul comandat, inclusiv nume de utilizator și parolă.5.2. Începerea furnizării serviciului poate fi decalată, dacă Prestatorul acceptă acest lucru.
6. Încetarea contractului
6.1. Prezentul contract poate înceta prin acordul părților.6.2. Prestatorul poate considera prezentul contract ca fiind reziliat de drept, fără a fi necesară punerea în întârziere și fără orice alte formalități, în situația în care:
- Clientul nu-și respectă obligația de plată a sumelor datorate potrivit prezentului contract;
- Clientul încalcă vreuna din obligațiile pe care și le-a asumat în acest contract;
- se constată că Clientul a prezentat informații false, incorecte sau incomplete;
- împotriva Clientului sunt inițiate proceduri de insolvență, lichidare sau faliment;
- Clientul manifestă rea-crediță în executarea contractului, denigreaza sau aduce prejudicii de imagine Prestatorului.
6.3. Clientul poate considera prezentul contract ca fiind reziliat în situația în care Prestatorul nu livrează serviciile la parametrii contractati și nu remediază problema în decurs de 10 zile de la primirea notificarii din partea Clientului, notificare ce descrie în detaliu defecțiunea apărută.
6.4. În cazul în care prezentul contract înceteaza din orice motiv, Clientul are obligația de a plăti serviciile furnizate precum și taxele datorate înainte de încetarea contractului, reducerile acordate pentru întreaga perioadă contractuală, inclusiv orice sumă datorată ca urmare a asumării răspunderii sale pentru utilizarea neacceptabilă a serviciilor.
6.5. În cazul încălcării clauzelor contractului de către Client, Prestatorul va păstra, cu titlu de daune-interese, orice sumă plătită în avans de catre Client și nu va fi obligat la restituirea contravalorii serviciilor neefectuate către Client.
7. Confidențialitatea
7.1. Prestatorul va depune toate diligențele pentru a păstra confidențialitatea datelor Clientului, stocate sau transferate prin intermediul Prestatorului. Aceste date includ și fisierele siteurilor, baze de date sau e-mailuri.7.2. Odată cu semnarea prezentului contract, Clientul va primi un nume de utilizator și o parolă de acces în panoul de control prin intermediul căruia va putea administra serviciile achiziționate. Schimbarea parolei se poate face doar în baza unei autentificari prealabile folosind datele de contact din contul acestuia.
7.3. Prestatorul nu verifică conțintul stocat sau distribuit de către Client sau orice alt terț în numele Clientului, și în consecință nu poate fi facut responsabil în nici un caz pentru acesta. Cu toate acestea, în condițiile în care Prestatorul este notificat de către o autoritate competentă în conformitate cu Legea comerțului electronic 365/2002, acesta va putea acționa rapid în vederea eliminării sau blocării accesului la acel conținut care face obiectul notificării.
7.4. Atunci cand se prelucrează date cu caracter personal în legătură cu contractul încheiat, fiecare parte se obligă să se conformeze cu legislația aplicabilă privind protecția datelor cu caracter personal, incluzând, dar fără a se limita la, prevederile Regulamentului (UE) GDPR 2016/679, legii 190/2018, precum și legislației de punere în aplicare și deciziile pe care autoritatea de supraveghere din România (A.N.S.P.D.C.P.) le poate emite din când în când în legatură cu acestea.
7.5. Fiecare parte va putea cere celeilalte părți divulgarea datelor cu caracter personal privind angajații și / sau reprezentanții săi responsabili cu executarea prezentului contract. Aceste date vor consta, fără a avea un caracter limitativ în: nume, prenume, funcție, număr de telefon, adresă de email, semnătură, date de identificare unică (CNP / serie și număr CI / BI). Aceste date sunt folosite exclusiv în interesul executării prezentului contract, în virtutea faptului că ele reprezintă date de contact ale angajaților sau reprezentanților părților. Cererea oricăror date suplimentare ar trebui să țină cont de principiul minimizării datelor și să fie temeinic justificată.
7.6. Acolo unde legea prevede altfel, fiecare parte care divulgă infomații cuprinzând date cu caracter personal în legatură cu angajații / reprezentanții săi, trebuie să furnizeze o notă de informare a persoanelor vizate, informându-le pe acestea în mod corespunzător cu privire la prelucrarea datelor cu caracter personal, împreună cu o împuternicire în baza căreia procesarea efectivă să aibă loc.
7.7. Atunci când obiectul contractului vizează servicii de găzduire web, găzduire e-mail sau găzduire servere virtuale private, Prestatorul are calitatea de persoană împuternicită de Client să prelucreze datele personale doar în numele Clientului și în conformitate cu instrucțiunile acestuia. Cade în sarcina Clientul datoria de a stabili lista de instrucțiuni și norme specifice de prelucrare a datelor.
7.8. Pentru evitarea oricărui dubiu, în cazul în care între părți nu se stabilește o listă de instrucțiuni specifice, părțile convin ca fiecare să determine, în mod independent, scopul / scopurile și mijloacele de prelucrare și măsurile de prevenire a breșelor de securitate pentru datele cu caracter personal din propriul sistem informațional și în legătură cu contractul încheiat.
7.9. Părțile convin că nu acceptă vreo răspundere pentru orice posibilă încălcare de către cealaltă parte a legislației aplicabile în domeniul protecției datelor cu caracter personal.
7.10. Fiecare parte va putea solicita celeilalte punerea la dispoziție a listei de parteneri terți care prelucrează datele transferate între acestea.
7.11. Persoana responsabilă cu protectia datelor este Paul Stoica, având numărul de telefon +4 0748 309 925 și adresa de e-mail dpo@hoster.ro.
8. Generalități privind serviciile, garanții și răspunderi
8.1. Prestatorul garantează că serviciul pe care îl va furniza va fi în condiții normale de operare. Disponibilitatea serviciului (uptime) se masoară pentru o lună calendaristică, excluzând perioadele de întreținere. Prin condiții normale de operare se înțelege o disponibilitate garantată a serviciului de 99.5%.8.2. Perioadele de întreținere vor fi programate în timpul nopții și vor fi anunțate cu cel puțin 4 ore înainte, exceptând situațiile de urgență.
8.3. În cazul unui uptime mai mic decat cel garantat, Prestatorul va credita la cererea Clientului contul acestuia, procentual din valoarea abonamentului lunar astfel:
- 10% pentru uptime între 99.5% și 99%;
- 25% pentru uptime între 99% și 98%;
- 50% pentru uptime între 98% și 95%;
- 75% pentru uptime între 95% și 90%;
- 100% pentru uptime sub 90%.
8.4. Cu excepția celor prevăzute mai sus, Prestatorul nu poate fi făcut răspunzător pentru prejudicii, oricare ar fi acestea, a căror existență Clientul ar pune-o pe seama nefuncționării corespunzătoare a serviciilor Prestatorului.
8.5. Prestatorul nu răspunde și nu este responsabil pentru neexecutarea serviciului, pentru orice alta degradare a serviciului sau pentru orice întârziere în furnizarea acestuia, care:
- poate fi atribuită acțiunilor, omisiunilor sau lipsei de cunostințe tehnice a Clientului;
- survine în orice perioadă de întreținere planificată a Prestatorului;
- se datorează evenimentelor de forță majoră după cum sunt descrise în prezentul contract;
- se datorează suspendării din cauza neplății serviciului de către Client;
- se datorează suspendării din cauza încălcării termenelor și condițiilor de utilizare de către Client.
8.6. Prestatorul nu este responsabil de prejudiciile înregistrate de Client datorită divulgării cu sau fără intenție de către acesta a parolelor și datelor de acces la produsele oferite ori serviciile prestate în baza acestui contract, oricare ar fi aceste daune.
8.7. Prestatorul are dreptul să solicite Clientului sumele platite de acesta cu titlu de daune, precum și a costurilor aferente acestor sume, precum și a daunelor suferite, până la acoperirea integrală a prejudiciilor, inclusiv a costurilor indirecte și a celor datorate terților ca urmare a răspunderii Prestatorului cauzate de actele abuzive, delictuale sau frauduloase ale Clientului. Clientul este direct și singur răspunzător față de Prestator sau terți în cazul în care aduce prejudicii acestora prin actele sau faptele sale neconforme cu prezentul contract sau cu legislația în vigoare din România.
8.8. Prestatorul nu va fi răspunzator față de Client sau terțe persoane pentru nici o daună, pierdere de profit, beneficii nerealizate, ratarea unor oportunitați de afaceri sau alte pierderi suferite de Client sau terțe persoane, direct sau indirect, ca urmare a folosirii produselor și serviciilor Prestatorului. În toate cazurile, răspunderea Prestatorului este limitată la valoarea unei luni de abonament platite de Client.
9. Termene si conditii generale
9.1. Clientul se obligă să utilizeze rețeaua de Internet și serviciile Prestatorului într-o manieră conformă cu scopurile vizate și doar în scopuri legale. Clientul nu are permisiunea să utilizeze rețeaua și serviciile Prestatorului:- pentru a transmite, a distribui sau stoca material care încalcă vreun act normativ aplicabil;
- într-o manieră care să ducă la încălcarea vreunui drept de proprietate, intimitate sau a altor drepturi;
- dacă utilizarea este necinstită, defăimătoare, calomniosă, amenințătoare, abuzivă;
- dacă utilizarea conține un virus, worm, troian sau orice componentă de natură să producă defecțiuni;
- conține oferte frauduloase de bunuri sau servicii sau orice alte materiale de natură înșelătoare;
- într-o manieră care poate angaja răspunderea penală sau civilă a Prestatorului;
- pentru trimiterea de mesaje comerciale nesolicitate (SPAM) către o terță parte;
- găzduirea unor siteuri web promovate prin mesaje comerciale nesolicitate;
- accesarea sau încercarea de a accesa un calculator fără acceptul proprietarului;
- accesarea sau încercarea de a accesa o rețea de calculatoare fără acceptul proprietarului;
- crearea, stocarea și / sau distribuirea de conținut pornografic;
- contrafacerea oricărui header TCP / IP sau de e-mail;
- folosirea sau accesarea unei rețele IRC;
- stocarea și / sau distribuirea de materiale video și / sau audio fără licență;
- inițierea oricărui fel de atac către o altă rețea de calculatoare, inclusiv a Prestatorului;
- folosirea de programe de tip peer-to-peer;
- folosirea excesivă a resurselor afectând buna funcționare a serviciilor oferite de Prestator altor clienți.
9.2. Prestatorul nu își asumă nici o responsabilitate pentru vreun material creat, stocat sau distribuit pe sau prin rețeaua și serviciile Prestatorului care nu este expediat de sau la cererea Prestatorului. Prestatorul nu monitorizează și nu exercită nici un control asupra acestor materiale, dar își rezervă dreptul de a face acest lucru în măsura în care este cerut de legea aplicabilă. Prestatorul nu este raspunzător pentru conținutul niciunui site web, altele decât cele care aparțin direct Prestatorului.
9.3. Prestatorul își rezervă dreptul de a bloca accesul Clientului la anumite adrese IP în cazul detectării de activități suspecte. Acestea includ, fără a se limita la: încercări multiple de autentificare eronate, încercări de forțare a serviciilor (injection), trimiterea de mesaje în masă sau simultan către mulți destinatari, adrese IP marcate în liste uzuale de SPAM sau abuzuri, etc.
9.4. Clientul nu poate expedia mesaje care nu au fost solicitate, inclusiv, fără a se limita la, pachete de reclame comerciale sau anunțuri de informații nesolicitate (denumite SPAM). Nu se acceptă nici promovarea prin astfel de metode ale siteurilor găzduite în rețeaua Prestatorului prin utilizarea unor servicii externe pentru expeditia mesajelor.
9.5. Clientul nu are permisiunea să utilizeze serviciile Prestatorului pentru expedierea de mesaje în manieră excesivă sau cu conținut rău intenționat.
9.6. Prestatorul are dreptul de a suspenda total sau parțial furnizarea serviciului către Client prin blocarea adreselor IP alocate Clientului în cazul în care către Client se inițiază un atac de tip informatic, iar blocarea adreselor IP este singura metoda de a asigura buna funcționare a serviciilor către alți clienți ai Prestatorului.
9.7. În cazul în care Prestatorul consideră că Clientul a încălcat vreo prevedere a acestui capitol, acesta va primi un avertisment scris. În funcție de natura și gravitatea faptei, Prestatorul poate decide suspendarea temporară a serviciilor furnizate până când Clientul acceptă să se abțină de la orice alte încălcări viitoare ale acestor prevederi. Clientul despre care Prestatorul stabilește că a comis o a doua încălcare a oricarei prevederi din acest capitol va fi supus unei suspendari sau întreruperi imediate a serviciilor furnizate.
9.8. În cazul unor încălcări repetate, evidente sau cu rea credință a articolelor acestui capitol sau a unor încălcări extrem de grave, Prestatorul își rezervă dreptul de a decide întreruperea imediată a serviciilor furnizate și la plata de daune-interese.
10. Termene și condiții ale serviciului de înregistrare a numelor de domenii
10.1. Clientul înțelege că Prestatorul efectuează doar intermedierea rezervării numelor de domenii care sunt înregistrate în conformitate cu termenele și condițiile Registrului aferent tipului de domeniu înregistrat. Clientul înțelege că acceptarea acestor termene reprezintă un contract între el și Registru, iar Prestatorul este un terț față de acest contract.10.2. Pentru înregistrarea numelor de domeniu cu terminația .ro, Clientul este de acord cu Contractul de Înregistrare și cu Regulile de Înregistrare impuse de RoTLD.
10.3. Clientul își asumă întreaga responsabilitate privind datele completate în formularul online. Trimiterea formularului online constituie o garanție pentru Registru că Clientul are dreptul să folosească numele de domeniu trimis. Clientul nu va implica Prestatorul sau Registrul în litigii sau alte daune produse în urma utilizării numelui de domeniu respectiv. Acceptarea unei aplicații și înregistrarea unui nume de domeniu nu înseamnă că Prestatorul sau Registrul recunoaște ca cel ce a înregistrat numele de domeniu respectiv are dreptul legal de a folosi acea denumire, de exemplu cazul numelor de domenii ce se refera la mărci înregistrate, nume de firma sau de personalități cunoscute.
10.4. Când un nume de domeniu a fost înregistrat sau este în curs de înregistrare de o altă persoană juridică sau fizică, este responsabilitatea Clientului care ar dori să înregistreze acest nume de domeniu (altul decat deținătorul momentan al acestuia) să cerceteze datele existente și să inițieze procedura legala împotriva deținătorului existent, dacă crede că acesta nu este în drept să folosească numele de domeniu respectiv. Părțile din acest contract recunosc și sunt de acord că Prestatorul sau Registrul nu pot arbitra disputele referitoare la înregistrarea și utilizarea numelor de domenii.
10.5. În cazul în care Registrul de domenii proceseaza cererile de înregistrare doar după confirmarea plății, la rândul său Prestatorul va trimite mai departe cererile Clientului doar după confirmarea plății în contul Prestatorului. Prestatorul nu este răspunzător pentru eventuala înregistrare a domeniilor de către o terță parte, în intervalul dintre completarea formularului și confirmarea propriu-zisă a plății.
10.6. Prestatorul nu garantează în nici un fel înregistrarea numelor de domenii ci doar preia cererile Clientului și le transmite mai departe Registrului de domenii. De asemenea Prestatorul nu poate garanta corectitudinea informațiilor furnizate de către Registrul de domenii (disponibilitatea anumitor domenii, datele de expirare, etc.).
11. Notificări și comunicări contractuale
11.1. Orice notificare va fi făcută în scris și transmisă părții căreia îi este adresată la adresa prevazută în acest contract sau la noua adresă în cazul in care aceasta s-a schimbat și a fost comunicată. De asemenea, părțile cad de acord că trimiterea facturii de către Prestator să se facă prin intermediul e-mail-ului, la adresa de e-mail specificată în comanda aferentă prezentului contract.11.2. Notificările pot fi transmise prin orice alt mijloc de natură a asigura confirmarea primirii lor de către destinatar.
11.3. Clientul se angajează să notifice Prestatorul de orice schimbare a informațiilor furnizate în momentul încheierii contractului, survenită pe durata prezentului contract, în special acele modificări privind sediul social sau domiciliul, forma juridică sau denumirea persoanei juridice, precum și schimbarea persoanelor de contact sau a datelor de contact.
12. Forța majoră
12.1. Forța majoră exonerează părțile de răspunderea pentru neîndeplinirea totală sau parțială a obligațiilor ce le revin.12.2. Prin forță majoră se întelege orice eveniment independent de voința părților, imprevizibil și inevitabil, apărut dupa intrarea în vigoare a prezentului contract și care împiedică părțile sa-și execute, integral sau parțial, obligațiile contractuale. Prin forța majoră se înțeleg situații similare celor din exemplele următoare, fără a se limita la acestea: război, acte de terorism, mișcări sociale, calamități naturale, inundații, cutremure, incendii, întreruperi prelungite în alimentarea cu energie electrică, etc.
13. Dispoziții finale
13.1. Prezentul contract reprezintă voința părților, este supus Legii din România și se completează cu prevederile legislației în vigoare. Orice neînțelegeri legate de încheierea, interpretarea, executarea și încetarea prezentului contract vor fi rezolvate pe cale amiabilă. În caz de nesolutionare a disputelor pe cale amiabilă, părțile se pot adresa instanței competente din orașul Arad.13.2. Fiecare dintre prevederile prezentului contract este independentă. În consecință, dacă orice astfel de prevedere este sau devine nulă sau nu poate fi pusă în executare în orice privință potrivit legii, aceasta nu va afecta valabilitatea sau punerea în executare a celorlalte prevederi ale acestui contract iar părțile vor depune toate eforturile rezonabile pentru a negocia cu bună credință în vederea înlocuirii acesteia cu una sau mai multe prevederi satisfacătoare pentru orice autoritate competentă în materie, dar care să difere cât mai puțin posibil de prevederea înlocuită.
13.3. Prezentul contract se completează cu informațiile din factura trimisă Clientului de către Prestator, inclusiv datele de identificare ale clientului, explicitarea serviciilor oferite și determinarea prețului, care devin parte integrantă a prezentului contract.
13.4. Succesorii legali ai părților se subrogă în drepturile și obligațiile stabilite prin prezentul contract.
13.5. Acest contract este încheiat în data acceptării prevederilor sale de către Client așa cum este precizat în prima factură emisă de Prestator. Contractul se consideră încheiat în Arad, Romania.